جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار بوشهر گفت: با توجه به دستور اکید مبنی بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تحقق پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها، مشتریان بانکی هم باید رعایت بهداشت فردی را در زمان مراجعه به بانک انجام دهند.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند روز سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر با قدردانی از تلاش کارکنان بانکی در استان و تسلیت به جامعه بانکداران کشور به دلیل فوت شماری از کارکنان بانکی کشور به دلیل بیماری کرونا افزود: بعد از کادر درمانی، کارکنان بانکی در معرض ابتلا به کرونا هستند و این مهم موجب شده تا رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بانک‌ها ضروری باشد.
وی تاکید کرد: نظر به اهمیت فعالیت بانکی در استان بوشهر در شرایط مقابله با کرونا، نشست امروز با حضور مدیران بانک‌های استان تشکیل شد تا راهکارهای لازم برای خدمات بانکی در استان اندیشیده شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: فاصله‌ گذاری اجتماعی در سیستم بانکی استان رعایت شود و برای تحقق این امر شورای هماهنگی بانک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نسبت به اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها اقدام کنند.
گراوند اضافه کرد: اجرای دورکاری در شعبه‌های بانکی استان ضروری و مدیران بانکی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و کارمندانی که بیماری زمینه ای دارند، بانوان باردار و جانبازان شیمیایی در اولویت استفاده از ظرفیت دورکاری قرار گیرند.
استاندار بوشهر گفت: ضدعفونی کردن شعبه‌های بانکی و تب سنجی از کارکنان بانک همچنان طبق روال گذشته با جدیت انجام شود.
گراوند اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی و حوزه اقتصادی استانداری، نسبت به تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی بانک های استان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: در این شرایط مقابله با کرونا که مشاغل مختلفی دچار ضرر و زیان شده‌اند، سیستم بانکی در استان از ارسال پیامک‌های پرداخت اقساط و جریمه دیرکرد خودداری کنند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group