چهارشنبه 14 خرداد 1399 | Wednesday 3 June 2020

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته چهار هزار و ۲۲۳ مورد شکایت‌های مردم این استان در ارتباط کالا و خدمات مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش دیارجنوب، رضا جمالی روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: از این شمار گزارش ۲ هزارو ۴۵۸ مورد تلفنی، ۳۴۷ مورد مراجعه حضوری و یکهزار و ۴۱۸ مورد از طریق درخواست کتبی دریافت و مورد رسیدگی شد.
وی بیان کرد: از مجموع شکایت‌های رسیدگی شده در استان بوشهر، یک‌هزار و ۴۱۸ فقره به عنوان متخلف و منجر به تکمیل برگ گزارش بازرسی، ۲ هزار و ۳۹۴ فقره غیر متخلف و ۳۹۲ مورد به مصالحه و جلب رضایت شاکیان منجر شده‌ است.
جمالی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی بر اساس نوع تخلف، بیانگر آن است که گرانفروشی، کم فروشی، انجام ندادن تعهدات در قبال مصرف کنندگان و تقلب از بیشترین موارد تخلف است.
وی تاکید کرد: همه واحدهای صنفی به منظور لزوم استمرار اطلاع رسانی نظام مند، دقیق و بهنگام باید قیمت کالا و خدمات خود را به مصرف‌کنندگان از طریق درج قیمت، نصب برچسب یا اتیکت روی کالا یا تابلو و نرخ‌نامه در محل تولید، عرضه، کسب و حرفه به نحویکه قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمت به سهولت و روشنی برای همگان قابل رویت باشد، اقدام کنند./ایرنا

نوشتن دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری دیار جنوب در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

استان بوشهر

Template Design:Dima Group