پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئيس شوراي اسلامي شهر برازجان به سخنان رئيس جمهور در خصوص بازگشايي مدارس واکنش نشان داد.

به گزارش دیارجنوب، رئيس شورای اسلامی شهر برازجان ضمن انتقاد از سخنان رئيس جمهور اعلام كرد: شهرستان دشتستان در وضعیت قرمز قرار دارد و هر روز نسبت به روزهای گذشته آمار مبتلايان به این بیماری بیشتر می شود.

محراب بنافی در خصوص تصمیمات گرفته شده برای استان بوشهر گفت: این گونه تصمیمات وضعيت را نسبت به قبل بحراني تر مي سازد و به نوعي زحمات كليه كساني كه در راه مبارزه با كرونا به مردم خدمت مي كنند را به هدر مي دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما خدمتگزاران مردم در شورای اسلامی چنين تصميماتي را نپذيرفته و صلاح نمی دانیم که فرزندان مردم با رفتن به مدرسه در شرايط فعلي در معرض خطر ویروس کرونا قرار گیرند.


بنافی تاکید کرد: سلامتی مردم برای ما ازهمه چیز بالاتر بوده و باتوجه به افزايش سير مبتلايان به اين ويروس، چنانچه راه های ارتباطی و مدارس بازگشايي شوند چه کسانی پاسخگویی ازبین رفتن مردم وگرفتاری آنان خواهندبود؟

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان درپايان از استاندار و فرماندار محترم خواست که درخواست مردم شریف و نجیب شهرستان دشتستان را که به حق هم بوده به اطلاع ریاست محترم جمهور رسانده تا درتصمیم خود تجدیدنظر نمایند؛ چرا كه مردم بخاطرحفظ سلامتی خود وخانواده و جامعه چنین تصمیمی را عملی نخواهند کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group