جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با تأیید آزمایشگاه ویروس کرونا در بوشهر ۳ نفر به لیست مبتلایان به کووید۱۹ در استان بوشهر اضافه شد. 

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: مجموع افرادی که به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند تا روز یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۲۵ نفر است که از این تعداد ۷۱ بیمار مرد و ۵۴ بیمار دیگر نیز زن هستند.
دکتر کشمیری با اشاره به‌ضرورت ادامه همکاری مردم در قطع زنجیره انتقال بیماری، عنوان داشت: از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون ۱۰۳ با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و در مراقبت خانگی به سر می‌برند.

koronaa
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هر ۳ بیمار جدید مرد هستند، جزئیات افراد جدید مبتلا شده به کرونا را چنین عنوان کرد: از بیماران امروز دو آقای ۵۹ و ۳۴ ساله که ساکن برازجان هستند در بیمارستان تحت مراقبت درمانی قرار دارند و دیگر بیمار نیز آقایی ۳۴ ساله است که پس از ترخیص از بیمارستان شهدای خلیج‌فارس در منزل خود تحت مراقبت خانگی قرار دارد.
دکتر کشمیری تصریح کرد: با تأیید مثبت شدن نمونه یکی از درگذشتگان مجموع آمار درگذشتگان استان بوشهر به عدد ۸ رسید.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با ابراز قدردانی از همراهی مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: توجه به دستورالعمل‌های رعایت فاصله اجتماعی طلایی‌ترین کلید کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری نمایند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group