پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین ۹۸ تعداد ۱۹۰ پرواز از مبدا فرودگاه بوشهر انجام شده که ۲۱۲۴۴ مسافر توسط این پروازها جابجا شده است.

به گزارش دیارجنوب، کمال دهقان منشادی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: مقاصد پروازهای فرودگاه بوشهر به کیش، اصفهان، مشهد، تهران و خارگ بوده است.
وی با ارائه یک مقایسه آماری ادامه داد: از ابتدای ۲۵ اسفند ۹۸ پروازهای کیش و سپس در ادامه از ۸ فروردین‌ماه پروازهای مشهد حذف شد. پروازهای اصفهان نیز از هفته‌ای دو پرواز به هفته ای یک پرواز کاهش یافت، همچنین پرواز تهران در حد ضرورت انجام شده است.

parvazhaye norozi
مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر اظهار کرد: تعداد پروازها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته تعداد مسافر نیز کاهش ۷۳ درصدی داشته است.
دهقان منشادی با بیان اینکه روال کاهش پروازها همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ تعداد ۹۶ پرواز انجام و ۵۷۱۵ مسافر جابجا شده است.
وی با برشمردن اقدامات حفاظتی و بهداشتی انجام شده در فرودگاه بوشهر گفت: اقدامات ضدعفونی و گندزدایی کلیه سطوح و بار مسافران و همچنین تجهیزات شرکت های هواپیمایی به طور مکرر و روزانه انجام می شود. عملیات تب سنجی مسافران ورودی و خروجی نیز از جمله اقداماتی است که در راستای غربالگری و بررسی وضعیت سلامت مسافران انجام می شود.
این مسئول یادآور شد: در ورودی ساختمان اداری فرودگاه بوشهر نیز تب سنجی از پرسنل در زمان ورود انجام می شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group