شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

کشتی آرای گفت: تمام واحد‌های صنفی به ویژه طلافروشی‌ها تا ۲۳ فروردین تعطیل هستند.

به گزارش دیارجنوب، محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت واحد‌های صنفی، گفت: برخی از سازمان‌ها و واحد‌های تولیدی بازگشایی شده اند، اما واحد‌های صنفی تعطیل هستند.
او بیان کرد: تمام واحد‌های صنفی تا ۲۳ فروردین تعطیل هستند. نوسانات طلا بر اساس قیمت ارز است و برخی در فضای مجازی مابین افراد رد و بدل می‌شود.
کشتی آرای با اشاره به قیمت انس، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۲۰ دلار، سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۱ هزار تومان معامله شد.
نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه داد و ستدی در بازار وجود ندارد، گفت: تردد در شهر کمتر شده است و این امر سبب شده که داد و ستد‌ها کاهش پیدا کند، اما قیمت‌ها وجود دارد.
کشتی آرای از مردم درخواست کرد که زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار روند متعادلی داشته باشد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا و سکه در هفته آینده، گفت: از اکنون نمی‌توان بازار را در هفته آینده پیش بینی کرد، اما به نظر می‌رسد که بازار در هفته آینده به دلیل بازگشایی، وضعیت بهتری به خود بگیرد./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group