پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

جانشین سپاه شهرستان عسلویه گفت: در حال حاضر ۵۰۰ جهادگر بسیجی در قالب ۱۵ گروه جهادی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا مشغول خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش دیارجنوب، سجاد شیخیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان عسلویه، بابیان این‌که افتخار بسیج و سپاه همراهی با مردم در شرایط سخت است، اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰۰ جهادگر بسیجی در قالب ۱۵ گروه جهادی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا مشغول خدمت‌رسانی هستند.
جانشین سپاه شهرستان عسلویه با اشاره به این‌که ۱۵ گروه جهادی اماکن عمومی و معابر را به مدت ۲۰ روز تاکنون ضدعفونی کرده‌اند، افزود: با تعامل صورت گرفته با شرکت‌های موجود در سطح شهرستان، اقلام بهداشتی بین مردم بخصوص افراد کم برخوردار و در معرض خطر توزیع‌شده است.
وی افزود: برای ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن موجود در سطح شهرستان بیش از ۲۰۰۰ لیتر ماده ضدعفونی‌کننده به کار گرفته‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از یک‌صد نفر از اعضا داوطلب بسیجی نیز در سطح شهرستان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشارکت دارند.
شیخیانی همچنین بابیان نقش ویژه خواهران بسیجی درحرکت‌های جهادی گفت: ۱۰ کارگاه تولید ماسک و دستکش یک‌بارمصرف نیز در سطح شهرستان توسط بسیج جامعه زنان شهرستان عسلویه فعال‌شده است که روزانه ۲۰۰۰ عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید و در سطح شهرستان توزیع می‌شود.
وی بابیان آسیب‌پذیری بخشی از سرپرستان خانوارها به دلیل تعطیلی کسب کارشان در ایام افزود: در جهت کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده به دلیل تعطیلی کسب‌وکار بیش از ۱۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال به خانواده‌ها اهداشده است.
جانشین سپاه شهرستان عسلویه خدمت‌گزاری بی‌منت را افتخار بسیج و سپاه دانست و افزود: سپاه و بسیج از بطن جامعه بوده و همواره در مسیری که فلسفه‌ی وجودی خود را که همان نقش‌آفرینی و خدمت‌رسانی درصحنه‌های موردنیاز انقلاب اسلامی است حرکت خواهند کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group