جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تاکنون ۲۲۳ دستگاه خودرو در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان توقیف و اعمال قانون شده که از این تعداد ۱۶۶ راننده متخلف علاوه بر توقیف خودرو مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی نیز شدند.

به گزارش دیارجنوب، سردار خلیل واعظی روز شنبه در این رابطه بیان کرد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نیروی انتظامی اقدام به ایجاد ۸۳ ایستگاه کنترل تردد خودروها در قالب ۷۶ تیم انتظامی و ۴۶ تیم راهور در سطح استان بوشهر کرده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح همچنان با قدرت و قاطعیت در استان در حال اجرا است بیان کرد: در اجرا این طرح خودروهای غیربومی که در سطح شهرها و جاده‌های استان بوشهر تردد کنند علاوه برجریمه ۵۰۰ هزار تومانی، یک ماه نیز توقیف می‌شوند.
وی در ادامه تدوین نقشه راه برای مقابله با بیماری کرونا در زمینه محدودیت تردد خودروها را ضروری دانست.
فرماند ه انتظامی استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه محدودیت‌های تردد خودروها در محورها تا ۲۰ فروردین ادامه دارد برای ادامه این طرح باید نقشه راه تدوین و عملیاتی شود.
سردار واعظی از تداوم تعطیلی اصناف خبر داد و گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به صورت مرتب و روزانه بازدیدهای لازم را در سطح بازارهای استان انجام می‌دهند و در این راستا تاکنون ۴۰۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.
وی با قدردانی از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از آنها خواست تا برای قطع زنجیره این بیماری از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group