پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

به همت 2 مرکز نیکوکاری زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان روزانه 2700 ماسک تهیه و در اختیار مردم قرار می گیرد .

به گزارش دیارجنوب، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان در گفتگو با خبرنگاران اعلام نمود : از ابتدای شروع بیماری منحوس کرونا دو مرکز نیکوکاری این نهاد واقع در روستاهای دهقاید و چاهخانی کارگاه تولید ماسک را باهمکاری گروه های جهادی و مددجویان تحت حمایت راه اندازی و روزانه تعداد 2700 ماسک تهیه و دراختیار افراد نیازمند قرار می دهند.
غلامحسین قیطاس خواه عنوان داشت: تعداد 20 نفر از زنان سرپرست خانواده امداد با تعطیلی کسب و کار خود بطور خودجوش در این کار خداپسندانه مشارکت نموده و وظیفه دوخت ماسک را بر عهده دارند.

tolid mask borazjan
وی در ادامه گفت: مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) واقع در روستای دهقاید روزانه 1500ماسک را تهیه و در اختیار مراکز درمانی قرارداده تا بین بیماران توزیع و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) واقع در روستای چاهخانی نیز روزانه کار دوخت 1200ماسک را برعهده داشته و بین اهالی روستا توزیع می نماید .
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان افزود: کلیه هزینه های مترتب از محل کمک های مردمی بوده و از عموم مردم نیکوکار دعوت می نمائیم تا در این کارخیر مشارکت نموده و به یاری خداوند بزرگ کرونا را شکست دهیم.
قیطاسخواه در پایان خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد ریال کمک هزینه خرید مواد ضدعفونی و بهداشتی برای تعداد 570 مددجوی تحت حمایت که اکثرا" افراد بیمار و ازکارافتاده بوده به ازای هرنفر 1/750/000ریال واریز گردیده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group