پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: خبر بازگشایی بازار تجاری این بندر که در فضای مجازی منتشر شده شایعه است و تعطیلی این بازار همچنان ادامه دارد.

به گزارش دیارجنوب، سیدفخرالدین حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: براساس دستورالعمل اجرایی فاصله‌گذاری اجتماعی کشور تعطیلی بازار تجاری و دیگر صنوفی که نیازی به فعالیت ندارند تداوم دارد.
وی اضافه کرد: هرگونه تصمیمی در باره تعطیلی یا دایر بودن بازار گناوه از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا این شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.
حسینی اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرستان گردشگری گناوه درطول سال بویژه فصول پایانی سال و تعطیلات نوروز با ورود شمار زیادی از هموطنان قصی نقاط کشور مواجه می‌شود اتحادیه اصناف این شهرستان بازار این بندر را از هفتم اسفند سال گذشته با مشارکت و همیاری خودجوش بازاریان برای جلوگیری از مسافرت ساکنان استان‌های درگیر با ویروس کرونا به این منطقه و سلامتی شهروندان تعطیل کرد.
رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: دستفروشان هم با اتحادیه‌ها همکاری و از فعالیت در این مدت پرهیز کردند.
وی خاطرنشان کرد: بازاریان و دستفروشان مجتمع تجاری گناوه با تعطیل کردن مغازه‌های خود سهمی مهم دربرابر شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر و این شهرستان ایفا کردند و با این اقدام از یک فاجعه و خطر بزرگ بر سلامت مردم این منطقه جلوگیری کردند.
بازار تجاری گناوه از بازارهای معروف و پر مشتری کشور و یکی از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group