جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

نائب رئیس شورای شهر برازجان در پیامی از جهادگران سلامت، مسئولین و رسانه های دشتستان تقدیر کرد.

به گزارش دیارجنوب در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یاربّ یا ربّ یاربّ قَوّعلی خِدمتکَ جَوارحی واشدُد عَلی العَزیمةِ جَوانحی
(پروردگارا! اعضاء وجوارح مرا در خدمتت نیرومند کن ودل مرا بر تصمیم قادر فرما)
از روز نخست آغاز شیوع بیماری کرونا، شاهد حضور همه ظرفیت‌های شهرستان جهت قطع زنجیره کرونا بصورت شبانه روزی پایکار و در کنار مردم در صحنه بودیم.
اینجانب به نوبه خود از زحمات و تلاش شبانه روزی فرماندهی سپاه پاسداران، فرماندار شهرستان و همکارانش، دادستان و دادگستری شهرستان، ریاست شبکه بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران شهرستان، بسیج طلاب و روحانیون، شهرداری و آتش نشانی برازجان، اتاق اصناف، بازاریان وکسبه ی فهیم، اصحاب رسانه، فرماندهی نیروی انتظامی و همکارانش، ریاست هلال احمر و همکاران، نیروهای مردمی و جهادگران و مخصوصا بسیجیان جان برکف گردان امام علی (ع)، حوزه بسیج نجف اشرف و امام رضا (ع)که با زحمات ٢۴ساعته خود بصورت تیمی معابر و محله ها و بازار را ضد عفونی می کنند و کنترل عبور و مرور مسیرهای ورودی و خروجی شهر جهت امنیت و پیشگیری از ویروس کرونا بر عهده دارند تقدیر و تشکر می نمایم.
با تشکر و قدردانی از مردم شریف، آگاه و بصیر شهر برازجان بار دیگر با درک شرایط حساس و حیاتی جامعه و نظر به شیوع ویروس منحوس کرونا درروز طبیعت با احترام به زحمات مسئولین امر و عدم حضور در سطح شهر و فضای سبز باعث قوت قلب سربازان عرصه سلامت شدند.
ان شاءالله با حول و قوه الهی و عنایات ویژه حضرت ولیعصر (عج) و متولیان و مسئولین امر و همکاری مردم شریف برازجان ، به زودی بر ویروس کرونا غلبه خواهیم کرد.

niknam

 

مهدی نیکنام

نائب رئیس شورای اسلامی شهر برازجان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group