سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی روزنامه "پیام عسلویه" به عنوان روزنامه محلی استان بوشهر از هفدهم فروردین ماه جاری به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، مدیرمسئول روزنامه پیام عسلویه روز جمعه با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی چاپخانه‌ها و پرهیز از چاپ کاغذی رسانه‌های مکتوب و بنا به تصمیم کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی این ستاد، تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، این روزنامه محلی استان بوشهر فقط به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود.
مازیار هوشمند افزود: چاپ نکردن نسخه کاغذی رسانه‌های مکتوب، یک تصمیم ملی و در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است و تا پایان این طرح ادامه دارد.

rozname mahali
مازیار هوشمند با اشاره به اینکه فعالیت کارکنان این روزنامه به صورت دورکاری و انتشار این مطبوعه به شکل انتشار الکترونیکی است، افزود: انتشار یک رسانه کاغذی مستلزم فعالیت مجموعه‌ای از افراد شامل خبرنگاران، چاپخانه‌ها و عوامل توزیع است و ادامه فعالیت به شکل سابق ممکن است به شیوع بیشتر بیماری کرونا دامن بزند، از ایت رو روزنامه پیام عسلویه تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت کاغذی چاپ نمی‌شود، و نسخه الکترونیکی آن منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
مدیرمسئول روزنامه پیام عسلویه گفت: نسخه الکترونیکی این روزنامه از طریق سایت این رسانه به نشانی payameasalooye.ir با قابلیت‌های نسخه کامل pdf، بریده مطالب و متن نوشتاری مطالب قابل دسترسی مخاطبان و علاقمندان به این روزنامه است.
هوشمند افزود: علاوه بر سایت این روزنامه، نسخه الکترونیکی از پایگاه‌های مختلف فروش الکترونیکی نشریات کاغذی قابل دسترسی و خریداری است./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group