چهارشنبه 29 فروردين 1403 | Wednesday 17 April 2024

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از سمت غرب شاهد استمرار بارش در برخی استان‌ها خواهیم بود.

به گزارش دیارجنوب، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از ورود سامانه جدید بارشی از نیمه غربی به کشور خبر داد و گفت: امروز با ورود سامانه بارشی در مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس و جنوب غرب و اواخر وقت دامنه‌های البرز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد داریم.
وی افزود: روز پنج شنبه در شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، مرکز و شمال شرق و بخش‌هایی از بوشهر، کرمان و یزد رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.
به گفته گودرزی، روز پنج شنبه با شمالی شدن جریانات بر سواحل شمالی تا ظهر جمعه دریا مواج خواهد بود.
این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز جمعه دما در سواحل ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد، بیان کرد: روز جمعه در استان‌های واقع در شمال شرق و استان‌های شرقی کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی شاهد بارش باران خواهیم بود.
بارش باران مهمان آسمان پایتخت
گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور بیان کرد: امروز آسمان تهران بتدریج افزایش ابر، رگبار و رعد و برق وزش باد را خواهد داشت.
این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش تا اوایل هفته آینده ادامه دارد، افزود: بارش‌های بهاری همراه با رگبار و برق تا روز شنبه در تهران ادامه خواهد داشت.
وی در پایان بیشینه و کمینه دمای امروز را ۱۹ و ۱۱ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی دما به طور متوسط در سطح استان ۳ تا ۴ درجه افزایش خواهد یافت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group