سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از ۹ اسفند سال گذشته تا ۱۲ فروردین سالجاری ۹۳۳هزار و ۱۲۹ نفر در قالب ۳۴۵هزار و هفت خودرو توسط این جمعیت غربالگری و تب سنجی شدند .

به گزارش دیارجنوب، غلامرضا حاجیانی روز چهارشنبه در تماس تلفنی نماینده مردم استان بوشهر در مجلس هبرگان رهبریافزود: از مجموع افراد غربالگری شده ۹۳۳هزار و ۷۳ نفر بی علامت و ۵۶ نفر علامت دار هستند.
وی یادآورشد:در زمان حاضر ۳۸ پایگاه غربالگری در مناطق مختلف استان بوشهر فعال و کار تب سنجی با ۶۲ دستگاه با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر را انجام می‌دهند.
حاجیانی اظهارداشت: همچنین در این مدت در قالب ۲۸ پایگاه فعال کار توزیع اقلام بهداشتی و گندزدایی در استان در حال انجام است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در این مدت اقلام بهداشتی در میان ۹هزار و ۵۷۸ نفر در قالب سه هزار و ۴۴۲ خانوار توزیع شده است.
وی یادآورشد: سه هزار و ۶۵۰ عدد ماسک، ۲هزار و ۹۵۷ عدد دستکش، ۲۴عدد ژل و ۲۰۲ عدد مایع ضدعفونی،۴۳۵لیتر ماده شوینده توزیع و هزار و ۴۳۵ خودرو و ۶۰ خیابان گندزدایی شد.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش‌ها شبانه‌روزی مدیریت، کارکنان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در این شرایط سخت که بیش از ۴۰ روز در کنار نیروهای دیگر در جاده‌ها اقدام به خدمات رسانی می‌کنند ستودنی است.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری افزود: حضور همه نیروهای امدادی و داوطلبان جمعیت هلال احمر تا پایان ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ضروری است.
وی یادآورشد:جمعیت هلال احمر نهادی مردمی و خدوم است که همواره در کارهای نیک و انسان دوستانه قدم برداشته است./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group