چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با اعمال تمهیدات ویژه برای روز طبیعت (۱۳ فروردین) در این استان خودرو رانندگان متخلف که به توصیه و تاکید مسوولان ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بی توجهی کرده باشند افزون بر جریمه یکماه نیز توقیف خواهد کرد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ قدرت الله کشکولی چهارشنبه در این رابطه افزود: با هدف اجرا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ممنوعیت و محدودیت‌های تردد در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر اجرایی شده است.
وی بیان کرد: پلیس با آمادگی کامل در راستای حمایت از آحاد شهروندان و حمایت از پویش "در خانه بمانیم" و اجرای قانون تکلیف دارد افراد متخلفی که در محدوده‌های ممنوع تردد می‌کنند اعمال قانون و خودروهای آنها را به مدت یک ماه توقیف و پانصدهزار تومان جریمه کند.
کشکولی اظهارداشت: از ابتدا اجرای فاصله گذاری اجتماعی نیروهای پلیس راهور و راه در کنار سایر نیروهای انتظامی و امدادی و بسیج در جاده‌ها و شهرها ترددها را کنترل و از ورود افراد غیربومی به داخل استان و شهرها جلوگیری می‌کنند.
وی ادامه داد: در داخل شهرها نیز ورودی کلیه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها مسدود و محدودیت‌های تردد کماکان ادامه دارد.
کشکولی همچنین از همکاری و همراهی مردم برای اجرای هر چه بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش سفرها در این ایام قدردانی کرد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group