جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از اعمال ممنوعیت و محدودیت‌های تردد در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در 13 فروردین خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی درخصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال ممنوعیت و محدودیت‌های تردد در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح نیروهای پلیس راهور و راه در کنار سایر نیروهای انتظامی و امدادی و بسیج در جاده‌ها و شهرها ترددها را کنترل و از ورود افراد غیربومی به داخل استان و شهرها جلوگیری می‌کنند، ضمن اینکه در داخل شهرها نیز ورودی کلیه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و... مسدود است و محدودیت‌های تردد کماکان ادامه دارد.
رئیس پلیس راهور استان بوشهر در رابطه با روز طبیعت و 13 فرودین، گفت: پلیس با آمادگی کامل در راستای حمایت از آحاد شهروندان و حمایت از پویش "در خانه بمانیم" و اجرای قانون تکلیف دارد افرادی را که خلاف قانون و مقررات رفتار می‌کنند و حریم دیگران را رعایت نمی‌کنند و در محدوده‌های ممنوع تردد می‌کنند، اعمال قانون و خودروهای آنها را به مدت یک‌ماه توقیف و 500هزار تومان جریمه نماید.
وی تصریح کرد: از همکاری و همراهی مردم برای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور و کاهش سفرها در این ایام قدردانی می‌شود./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group