جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس خانه مطبوعات بوشهر گفت: همه رسانه‌های این استان شامل مطبوعات، خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و پایگاه‌های خبری تا شکست ویروس کرونا همراه و همگام مسئولان و کادر بهداشت و درمان پای کار هستند.

به گزارش دیارجنوب، مازیار هوشمند روز سه‌شنبه اعلام کرد: همه رسانه‌های این استان برای اطلاع رسانی مفید و انعکاس فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام گرفته در زمینه پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا بیش از هر زمان دیگری اقدام به تولید محتوا کردند.
وی تاکید کرد: انتشار اخبار نادرستی که می‌توانست حاشیه‌های زیادی در این روزهای سخت درست کند زیاد بود اما با توجه به اینکه رسانه‌های استان بوشهر پای کار بودند این اتفاق کمتر رخ داد.
هوشمند اضافه کرد: رسانه‌های استان بوشهر با توجه به اخلاق رسانه‌ای در تلاش برای انتشار و انعکاس مطالب و دیدگاه‌های درست و صحیح هستند.
وی با اشاره به اهمیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه داد: برای حمایت از این طرح رسانه‌های استان بوشهر با ایجاد پویشی اقدام به ساخت کلیپ و انتشار مطالب در این زمینه کردند.
هوشمند اضافه کرد: رسانه‌های استان بوشهر با مسئولیت پذیری هرچه تمام‌تر تلاش کردند در این شرایطی که ویروس کرونا به صورت اپیدمی درآمده در کنار همه دست اندرکاران کمک کار مسئولان استان و کادر بهداشت و درمان باشند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group