جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس مرکز فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نخستین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال ۹۹ با رضایت خانواده نوع‌دوست نوجوان دلواری رقم خورد.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: زنده‌یاد ابوالفضل مباشری پس از تصادف با موتورسیکلت با آسیب جدی به سر در تاریخ سوم فروردین‌ماه در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بستری شد.
باقری با ابراز قدردانی از ایثار خانواده مباشری افزود: متأسفانه شدت آسیب واردشده به سر، موجب بروز مرگ مغزی این نوجوان ۱۹ ساله شد.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر عنوان کرد: پس از تائید قطعی مرگ مغزی، با ایثار خانواده نوع‌دوست مباشری در رضایت به اهدای اعضای فرزند خود چند هم‌وطن نیازمند به دریافت عضو به بازگشت به زندگی امیدوار شدند.
باقری گفت: دو کلیه و کبد زنده‌یاد مباشری برای نجات جان ۳ هم‌وطن نیازمند به دریافت عضو برای انجام عمل پیوند به بیمارستان صدرا در شیراز ارسال شد.
رییس مرکز فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با انجام این ایثار ماندگار ۶۷ هم استانی فرشته نجات جان هم‌وطنان نیازمند به دریافت عضو شده‌اند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group