جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استاندار بوشهرگفت: بوشهر از بهترین استانها در کنترل بیماری کروناویروس بوده است که از تلاش‌های استاندار ، مدیران استانی و کادر درمانی قدردانی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در ویدئو کنفرانس با گراوند استاندار بوشهر با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه و اظهار امیدواری برای عبور از مشکل ویروس کرونا و با بیان اینکه بوشهر از بهترین استانها در کنترل بیماری کرونا بوده است اظهار داشت: بوشهر جز بهترین استانها در کنترل بیماری کرونا بود و باید از تلاش‌های استاندار و مدیران استانی و همچنین کادر درمانی پزشکان و پرستاران استان بوشهر تشکر کنم.
وی با اشاره به سخنان استاندار بوشهر مبنی بر توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: ضمن تایید سخنان استاندار بوشهر بخشی از مدیریت در کشور باید الکترونیکی شود و در جلسات ستاد کرونا با استفاده از همین ظرفیت، استانداران همیشه پای خط هستند.

konferans ostandar rohani
رئیس جمهور بیان کرد: مدیریت کشور باید به ناچار بخشی از آن الکترونیکی شود که این مهم ضمن صرفه‌جویی در وقت در انتقال پیام‌ها تسریع می‌شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه در ستاد ملی کرونا استانداران مختلف در این ستاد به صورت ویدئو کنفرانس حضور دارند افزود: تصمیم داریم بخشی از جلسات دولت و دیگر جلسات را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کنیم تا استانداران در این جلسات مشارکت داشته باشند تا پیام‌های مدیریتی را مستقیم و سریع‌تر به گوش مسئولان استانی برسانیم.
روحانی بیان کرد:از این طریق رابطه جدیدی بین مرکز و استان‌ها از مسیر دولت الکترونیک به وجود آمده که ان‌شاالله توسعه یابد.
رییس جمهور در پاسخ به درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ایجاد مرکز درمانی دولتی در عسلویه گفت: درخواست استان بوشهر مبنی بر ایجاد مرکز درمانی در عسلویه را دنبال خواهیم کرد.
روحانی از اقدامات استان بوشهر در مقابله با سیل هفته گذشته هم قدردانی کرد و افزود: بوشهر استان مهم و سرنوشت سازی است و سخت‌گیری برای کنترل مراکز تولیدی و صنعتی برای مقابله با کرونا برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی خطاب به گراوند استاندار بوشهر گفت: از تلاش شما و پزشکان و مسئولان استان بوشهر تشکر می‌کنم و سلام بنده را به مردم استان بوشهر برسانید.
استاندار بوشهر نیز با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گزارشی از وضعیت بیماران کرونا در استان ارائه کرد و گفت: استان بوشهر از وضعیت خوبی برخوردار است./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group