پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: مصرف فرآورده‌های سوختی در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان ۵۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش دیارجنوب، مسعود نیک تاج روز یکشنبه در این رابطه افزود:میانگین مصرف روزانه فرآورده‌های سوختی در استان در سال ۹۹ ، یک میلیون و ۵۶ هزار لیتر بوده است این درحالی است که سال گذشته در این فاصله زمانی به طور میانگین ۲میلیون و ۲۲۱ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده است.
وی یادآورشد: ۶۵ جایگاه‌ عرضه سوخت استان بوشهر به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است و تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت جایگاه‌ها یا کاهش سهمیه فرآورده‌های نفتی در استان وجود ندارد.
مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر ادامه داد: سوخت به میزان کافی در این استان وجود دارد و با رعایت نکات بهداشتی در جایگاه‌های عرضه به مردم تحویل داده می‌شود.
وی با تاکید بر ضدعفونی جایگاه‌های سوخت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، از مردم نیز خواست هنگام پرداخت وجه سوخت، از کارت بانکی استفاده کنند و از ارائه اسکناس بپرهیزند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: اگر مردم با مشکلاتی در زمینه عرضه سوخت در جایگاه‌های استان رو برو شدند موضوع را با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند تا بررسی شود.
افزون بر جایگاههای عرضه سوخت ۳۵ جایگاه عرصه سوخت سی ان جی نیز در استان بوشهر فعال است./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group