جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: از امشب سخت‌گیری‌های بیشتری در طرح فاصله‌گیری اجتماعی اعمال می‌شود و بخشی از پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و سواحلی که تاکنون سخت‌گیری کمتری برای ورود به آنها بود، بسته می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، مجید خورشیدی شنبه شب در این ارتباط افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای حفظ سلامتی شهروندان است و مردم استان همکاری بسیار خوبی در اجرای آن دارند.
وی بیان کرد: هرچند ترددها به سمت استان بوشهر کاهش یافته بود اما با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خودروهای پلاک غیربومی در جاده‌ها بسیار اندک و راه‌ها خلوت شده‌است.
خورشیدی اضافه کرد: از امشب هم تدابیری به این طرح اضافه شده و سخت‌گیری بیشتری برای خروجی‌ها انجام و از هرگونه سفر غیر ضرور جلوگیری می‌شود.
وی ادامه داد: در زمان حاضر بیش از ۹۰ درصد مردم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند و نباید عده‌ای اندک بی‌مسئولیت باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در شهرها هم تدابیر بیشتری اعمال می‌شود و با توجه به اینکه خودروهایی که در این طرح تخلف کنند ۵۰۰ هزار تومان جریمه و تا یک ماه توقیف می‌شوند از مردم می‌خواهیم تا جایی که ضرورت ندارد از خانه‌های خود خارج نشوند.
وی اضافه کرد: به مدیران ابلاغ شده تنها در حد ضرورت اجرای خدمات اداری بخواهد کارمندی سر کار بیاید و حتی این اجازه را دارند که بیش از یک‌سوم نیروی کار غیرضرور را مرخص کنند.
خورشیدی گفت: همچنین از مدیران خواسته شده حتی اگر حضور کارمندانی که از خارج از حوزه هر شهر رفت‌وآمد می‌کنند ضرورتی ندارد وارد شهرهای محل کار شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از فعالان اجتماعی، فرهنگی و هنری خواست تا هم خود در منزل بمانند و هم دیگران را برای ماندن در خانه‌ها دعوت کنند./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group