سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری دومین جشنواره استانی قلم‌های آسمانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پوستر فراخوان دومین جشنواره استانی قلم‌های آسمانی استان بوشهر منتشرشده است و شرکت‌کنندگان تا ۲۵ فروردین ۹۹ جهت ارسال آثار به این جشنواره فرصت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: این جشنواره در چهار بخش تألیفات دینی، مقالات دینی، پایان‌نامه‌های دینی و نشریات دینی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش تعریفات دینی کتاب‌های ارسالی باید با موضوع دینی و در سال ۹۷ و یا ۹۸ منتشرشده باشند و همچنین در بخش مقالات دینی و مقالات ارسالی باید با موضوع دینی حداقل در ۱۰ صفحه و به روش علمی به نگارش درآمده باشند.

سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در بخش پایان‌نامه‌های دینی پایان‌نامه‌ها باید در یکی از دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با موضوعات دینی و مربوط به سال‌های ۹۷ و ۹۸ باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: آثار مربوط به بخش نشریات دینی شامل یکی از محورهای تیتر، مقاله، گزارش، شعر، مصاحبه و عکس می‌شود و باید آثار در سال ۱۳۹۸ در یکی از مطبوعات مکتوب محلی منتشرشده باشند.

وی افزود: در دومین جشنواره قلم‌های آسمانی بخش دیگری تحت عنوان بخش ویژه دارای سه محور جداگانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم و شهید قاسم سلیمانی به بخش‌های چهارگانه اضافه‌شده است و شرکت‌کنندگان در این بخش آثار خود شامل تیتر، مقاله، گزارش، شعر، مصاحبه و عکس را که در مطبوعات محلی منتشرشده باشند به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه این جشنواره اردیبهشت‌ماه برگزار و از برگزیدگان هر بخش با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group