پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

در اولین جلسه علنی شوراسی اسلامی شبانکاره ضمن تاکید بر پیگیری مشکل رفع مشکل آب شرب شبانکاره بر عدم توسعه تلفن ثابت بعنوان مشکل اساسی نیز بحث و گفتگو شد.

به گزارش دیارجنوب شورای اسلامی شهر شبانکاره اولین جلسه علنی خود در سال جدید را با حضور شهروندان و اصحاب رسانه برگزار نمود.

حسن دبستانی رئیس شورای اسلامی شهر شبانکاره دبستانی ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه بیان کرد:از زحمات مهدوی ریاست سابق اداره آبفا شبانکاره تقدیر و تشکر کرد.

دبستانی در ادامه خاطر نشان کرد:در مسئله ی فیبرنوری از مخابرات و بخش خصوصی خواستاریم که تعهدی در این زمینه داده شود که معابر اصلی تحت پوشش قرار بگیرد و بتواند مشکل اینترنت و تلفن ثابت شهروندان را حل نماید.

shora shabankareh 1

حسین پژمان مسئول مخابرات شبانکاره در این جلسه عنوان داشت:از بابت همکاری اعضای شورا و مجموعه شهرداری کمال تشکر را دارم.

وی در ادامه افزود: فیبر نوری در ابتدای اجرا دو و نیم کیلومتر بود که با رایزنی های صورت گرفته تا هفت و نیم کیلومتر افزایش داده شد؛ کهواین مسئله نشان از پای کار بودن مسئولان است.

مسئول مخابرات شبانکاره در ادامه خاطرنشان کرد:امیدواریم با هم کاری دیگر مسئولین طول این پروژه دست اجرا مجددا بیشتر شود تا بتوانیم کل نقاط سطح شهر تحتپوشش قرار بگیرد.

پژمان در ادامه افزود: تمامی نهادهای دولتی و اجرایی در سطح بخش یکی هستند و در راستای توسعه ی شهر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند. و امیدواریم این طرح بزرگ در خردادماه به بهربرداری برسد تا اهالی شبانکاره از مزایای این پروژه استفاده ببرند.

shora shabankareh 1

حامد سعادت شهردار شبانکاره در این جلسه بیان کرد:مجموعه ی شهرداری در بدو سال جدید به طور ویژه در حال انجام خدمات رسانی به شهروندان می باشند.

سعادت در ادامه افزود: پرسنل شهرداری در روزهای بحرانی بیماری به طور شبانه روزی در حال انجام خدمات به مردم می باشند.

شهردار شبانکاره در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه ی شهرداری و شورا در زمینه تعامل و همکاری با ادارات دولتی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

حسین رضوانی نیز در این جلسه ضمن تبریک سال نو بیان کرد:متاسفانه در زمینه توسعه ی تلفن ثابت در کل کشور ضعیف عمل شده است که این معضل به دلیل این است که توجیه اقتصادی برای بخش خصوصی و شرکت ها ندارد.

رضوانی عضو شورای شهر شبانکاره عنوان داشت: امیدواریم هر چه زودتر بیماریی کرونا در سطح کشور با همراهی های مردم به پایان برسد و شاهد بازگشت آرامش به خانه های مردم باشیم.

وی همچنین در این جلسه از ریاست شورا خواستار شدکه جلسات شورا را لغو گردد تا شرایط به حالت عادی برگردد.

shora shabankareh 1

یحیی اسماعیلی:عضو دیگر شورای شهر شبانکاره ضمن تقدیر و تشکر از گروه های مردمی و جهادی در این چند مدت عنوان کرد: شورای شهر در زمینه احداث فیبرنوری و توسعه و باسازی لوله های آب با مخابرات و آبفا به صورت حداکثری همراهی های لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود: بیشترین بازسازی و ترمیم لوله‌های آب در سطح شهر در دوره شورای پنجم صورت گرفت است که بسیار امری مهم و قابل توجه نی باشد.

ایرج ایاز مسئول جدید اداره آبفا شبانکاره در این جلسه ضمن تبریک سال نو به مردم بخش شبانکاره بیان کرد: بنده به عنوان خادم مردم منطقه شبانکاره هستم و امیدواریم بتوانیم با تلاش های شبانه روزی مجموعه ی آبفا خدمات شایسته ای به مردم انجام دهیم.

ایاز همچنین افزود:مجموعه ی آبفا در این چند مدت به طور جد در حال ترمیم و باسازی شبکه لوله های آب در سطح شهر و بخش می باشند تا بتوان شاهد خدمات مطلوب تری به مردم باشیم.

shora shabankareh 1

وی در پایان افزود: با همراهی مجموعه شورا و شهرداری امیدواریم در تابستان شاهد مشکل کم آبی نباشیم.

محمد دهدشتی عضو دیگر شورای شهر شبانکاره در جلسه علنی شورای شهر ضمن تشگر از همراهی های اصحاب رسانه عنوان کرد: بر اساس نظر مساعد معاون عمرانی استاندار شش کیلومتر توسعه ی لوله آب در سطح شهر صورت گرفته است.

دهدشتی در این جلسه از مجموعه شورا و شهرداری درخواست کرد:به دلیل مشکلات اداره برق مجموعه ی شهرداری در اسرع وقت چاره ای برای روشنایی میدان امام علی انجام دهد.

/

عکاس: سهراب مهارت

استان بوشهر

Template Design:Dima Group