پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دشتی استان بوشهر گفت: مسابقه عکاسی « تهدید کرونا ـ فرصت کتاب خوانی » و کلیپ یک دقیقه‌ای هر خانه یک کتابخانه در این شهرستان آغاز شد.

محمد احمدی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با ایام تعطیل مدارس و مراکز فرهنگی و هنری مسابقه عکاسی و هر خانه یک کتابخانه با توجه به تاکید ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر ماندن در خانه و پرهیز از مسافرت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

احمدی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه اشاعه فرهنگ کتاب خوانی، ترویج مطالعه کتاب و غنی سازی اوقات فراغت است.

وی افزود: این ۲ مسابقه فرصتی است تا با رجوع به کتاب‌های که در منزل داریم و شاید مدتی از آنها غافل بوده‌ایم علاوه بر احیای فضای مطالعه در منزل بتوانیم لحظات شیرین کتاب خوانی خود و سایر اعضای خانواده را ثبت کنیم.

احمدی اضافه کرد: باید با بهره‌مندی از این فرصت طلایی در کنار هم بودن، لذت کتاب خوانی و تجربه حال خوش خواندن را با هم به اشتراک بگذاریم.

وی ادامه داد: مسابقه عکاسی با موضوع فعالیت کتاب خوانی در منزل شرایط سنی ندارد ولی ضبط کلیپ یک دقیقه خواندن کتاب ویژه کودکان است.

احمدی بیان کرد: فرصت شرکت در این دو مسابقه تا بازگشایی مدارس است و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه کلیپ و تصاویر کتاب خوانی خود و افراد خانواده را به صورت فردی و جمعی از طریق واتساپ و اینستاگرام ارسال کنند.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group