جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پدر و مادری خبر داد که دست به قتل فرزند ۳ ساله خود زده بودند.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ کیومرث حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵ صبح امروز مرد جوانی با حضور در کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر ادعا کرد که هفته گذشته پسر ۳ ساله‌اش را به قتل رسانده و جسدش را داخل صندوق عقب خودرویش نگهداری کرده است.
وی افزود: بدین ترتیب مأموران به سراغ خودروی تیبا سفید رنگ رفته و با جسد پسر بچه ۳ ساله که آثار کبودی روی صورت نمایان بود روبرو شدند که در ادامه پدر ابوالفضل دستگیر شد.
این مقام پلیسی ادامه داد: پدر ابوالفضل در اعترافاتش عنوان کرد که وقتی فرزندم به دنیا آمد معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و داخلی داشت و چون شرایط سختی داشت او را جلوی در بهزیستی رها کردیم تا در آنجا به او رسیدگی شود اما ۲ ماه قبل مسئولان بهزیستی ما را شناسایی کردند و ابوالفضل را تحویل ما دادند.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: سه شنبه هفته گذشته پس از مشورت با همسرم دست به قتل پسرم زدم و در این مدت نمی‌دانستم با جسد پسرم چه کار کنم و عذاب وجدان دیوانه‌ام کرده بود تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم و راز این قتل را فاش کنم.
سرهنگ حسنوند ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با قاضی کشیک قتل، بازپرس ویژه قتل مادر ابوالفضل را که از ماجرای قتل فرزندش با خبر بوده و نقش داشته است را به کلانتری احضار و او را نیز دستگیر کردند.
وی در پایان گفت: پدر و مادر جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی در دادسرای امور جنایی تهران معرفی شدند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group