شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

کنجکاوی نگهبان محله که شاهد فرار سرایدار افغانستانی و دو دوستش بود، راز قتل زنی میانسال را برملا کرد.

روزنامه ایران: کنجکاوی نگهبان محله که شاهد فرار سرایدار افغانستانی و دو دوستش بود، راز قتل زنی میانسال را برملا کرد.

ساعت یک نیمه شب 18 اسفند مرد میانسالی با مأموران کلانتری 134 شهرک غرب تماس گرفت و از کشف جسد زنی داخل فرغون خبر داد. به‌دنبال اعلام این خبر، بازپرس جنایی به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه نیمه ساز در غرب پایتخت شدند.

با ورود به محل آنها در کنار چاله آسانسور خانه ویلایی در حال ساخت با جسد زن میانسالی مواجه شدند که داخل فرغون قرار داشت. آثار ضرب و جرح روی جسد دیده می‌شد و ضربه‌ای نیز به سر زن میانسال اصابت کرده بود.مرد میانسال که موضوع را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: من نگهبان این خیابان هستم.

ساعت 9 شب این زن سوار بر خودروی پراید مشکی رنگ مقابل خانه ویلایی در حال ساخت ایستاد. او به داخل ساختمان نیمه ساز رفت بعد از یک ساعت و 20 دقیقه مرد افغانستانی که سرایدار ساختمان نیمه ساز بود به‌همراه دو مرد دیگر که آنها را نمی‌شناختم و درحالی که ساکی به دست داشتند هراسان از ساختمان خارج شدند.

او ادامه داد: با دیدن این صحنه تعجب کردم. هنوز زن میانسال داخل خانه نیمه ساز بود و فرار نگهبان هم به نظر عجیب می‌آمد. از روی کنجکاوی وارد ساختمان شدم و با جسد زن پراید سوار مواجه شدم.

به‌دنبال اظهارات نگهبان محله، مأموران به سراغ خودروی پراید رفته و با استعلام شماره پلاک خودرو، هویت مقتول به‌دست آمد. جسد متعلق به زنی 57 ساله به‌نام فرنگیس بود.بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد. همچنین بازپرس جنایی دستور تحقیق از خانواده فرنگیس و بازداشت سرایدار ساختمان و دو همدست فراری اش را صادر کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group