شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز، با تایید لغو ملاقات در بیمارستان امام خمینی اهواز گفت: این تصمیم تا اطلاع ثانوی و زمانی که مطمئن شویم این ویروس در حال افول است ادامه دارد.

به گزارش دیارجنوب، ساسان موگهی رئیس بیمارستان امام خمینی ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس، با تایید لغو ملاقات در بیمارستان امام اهواز اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شناسایی چند بیمار در استان ضرورت دارد که هر گونه تجمع در اماکن عمومی به ویژه در بیمارستان‌ها اجتناب شود.
وی افزود: ممکن است افرادی که برای ملاقات بیماران خود به بیمارستان‌ها مراجعه کنند خود ناقل بیماری باشند که در این صورت ممکن است هم بیمار بستری و هم ملاقات کننده ویروس را خارج از بیمارستان منتقل کنند.
رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز،گفت: این تصمیم تا اطلاع ثانوی و زمانی که مطمئن شویم این ویروس در حال افول است ادامه دارد.
موگهی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مورد ویروس کرونا بین همکاران و مراجعه کنندگان گزارش نشده است، بیان کرد: در صورتی که فردی با مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کند اگر نیاز به ویزیت سرپایی داشته باشد، پس از انجام کارهای اولیه و دادن توصیه‌های لازم مرخص می‌شود.
وی افزود: اما در صورت نیاز به بستری با هماهنگی برای ادامه درمان به بیمارستان رازی اهواز منتقل می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group