جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: تأمین بسته حمایتی شب عید ۳۰ هزار خانواده‌ مددجوی استان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش دیارجنوب، احمد لطفی عصر امروز در نشست با ناظر کل گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که در آستانه سال نو و با مشارکت خیران حقیقی و حقوقی یک بسته مناسب مالی برای ۳۰ هزار خانواده تحت پوشش فراهم کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تأکید بر نقش مهم خیران در رسیدگی به افراد نیازمند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، برای هر خانواده ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده که امیدواریم با همکاری مردم خیر استان انجام محقق شود.
وی همکاری افراد خیر در فقرزدایی را مورداشاره قرارداد و تصریح کرد: در کنار همکاری خیران حقیقی استان، شاهد همکاری‌های خوبی توسط خیران حقوقی در برنامه‌های فقرزدایی استان باشیم
لطفی ادامه داد: وضعیت اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد با توجه به گرانی‌های موجود در شرایط مناسبی قرار ندارد و با اعتبارات محدود موجود امکان رفع مشکلات آن‌ها بدون کمک‌های مردمی و افراد خیر وجود ندارد.
وی بیان کرد: البته در چند سال گذشته، خدمات خوب و مناسبی در عرصه‌های مختلف معیشتی، تأمین مسکن، پیگیری مسائل درمانی، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و تأمین جهیزیه نوعروسان شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد بی‌شماری درخواست در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه کمیته امداد استان بوشهر واصل‌شده که نشان می‌دهد درصد قابل‌توجهی از جمعیت استان بوشهر دچار مشکلات و گرفتاری‌هایی هستند.
لطفی عنوان کرد: مجموعه کمیته امداد استان بوشهر، به تمام درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند و در حد توان و امکانات موجود و با استفاده از توان خیران زمینه رفع بخشی از مشکلات مردم را فراهم کرده‌اند.
وی ادامه داد: به‌دنبال رایزنی با مدیران دستگاه‌های اجرایی، خیرین حقوقی و حقیقی برای تأمین بسته‌ای در قالب کمک معیشت خانواده‌های تحت پوشش برای شب عید این عزیزان هستیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با تأکید بر نقش مهم رسیدگی به خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت در آستانه سال جدید خاطرنشان کرد: تأمین بسته حمایتی در قالب کمک معیشتی به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد استان بوشهر برای شب عید این افراد موردتوجه قرار دارد./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group