جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

آزاده جلالی هنرمند بوشهری به بهانه بازگشایی دومین نمایشگاه آثار هنری شان بنام شیشعر (شیشه و شعر) در گالری سوره حوزه هنری بوشهر با خبرنگار دیارجنوب به گفتگو پرداخت.

به گزارش دیارجنوب، آزاده جلالی هنرمند بوشهری در گفتگو با خبرنگار دیارجنوب گفت: این نمایشگاه دومین نمایشگاه آثاری هنری من (دست سازه های ویترای دکوپاژ و آثار قدیمی) است و اولین نمایشگاهم درخصوص سفره هفت سین بود که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد.
وی با اشاره به زمان شروع فعالیت هنری خود افزود: از اول مهر ماه سالجاری شروع به جمع آوری شیشه های مختلف کردم و در آبان ماه به اجرای طرح بر روی شیشه ها پرداختم.

namayeshgah shisher 1

آزاده جلالی درخصوص برنامه ها و اهدافش در آینده، بیان کرد: هنرهای دیگری در ذهنم ایده پردازی شده و قصد دارم در زمینه بافت قدیم بوشهر و سنتی آثاری را خلق کنم.
وی مشوق اصلی خود در زمینه اجرایی شدن آثارش را یکی از دوستانِ صمیمی اش معرفی کرد و گفت: تا به حال در این زمینه مربی خاصی نداشته ام و همه آثارم از خلاقیت و ذهنیت خودم سرچشمه گرفته و اجرا شده است.

آزاده جلالی با اشاره به دلیل نامگذاری نمایشگاه به شیشعر افزود: به دلیل طرح و نقش هایی که روی شیشه اجرا کردم نام نمایشگاه را هم شیشعر ؛ شعر و شیشه انتخاب کردم.

وی در پایان برای پایگاه خبری_تحلیلی دیارجنوب و همه هنرمندان هم استانی خود آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است این نمایشگاه از 3 لغایت 9 اسفند ماه دائر خواهد بود.

namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1namayeshgah shisher 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group