پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و مه غلیظ صبحگاهی و دید کم خلبان در فرودگاه بین‌المللی بوشهر چهار پرواز صبح روز شنبه شرکت‌های آسمان و ایران ایر در مسیر تهران به بوشهر و بالعکس با تأخیر روبرو شد.

به گزارش دیارجنوب، کمال دهقان منشادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و مه غلیظ صبحگاهی و دید کم خلبان در فرودگاه بین‌المللی بوشهر چهار پرواز صبح روز شنبه شرکت‌های آسمان و ایران ایر در مسیر تهران به بوشهر و بالعکس با تأخیر روبرو شد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر بیان کرد: به علت مه غلیظ و دید کمتر از استاندارد موردنیاز برای فرود هواپیما پروازهای مسیر تهران - بوشهر با تأخیر روبرو شدند.
وی افزود: بر این اساس پرواز شماره ۴۰۵ تهران - بوشهر شرکت هواپیمایی ایران ایر که باید ساعت۴۰: ۷در فرودگاه بین‌المللی بوشهر به زمین می‌نشست به دلیل شرایط جوی با یک ساعت تأخیر روبرو شد.
منشادی ادامه داد: همچنین پرواز شماره ۳۹۱۴ تهران - بوشهر شرکت هواپیمایی آسمان نیز که باید ساعت۵ :۸ در فرودگاه بین‌المللی بوشهر به زمین می‌نشست با ۳۵ دقیقه تأخیر روبرو است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: به همین دلیل پروازهای هواپیماهای شرکت‌های ایران ایر و آسمان از فرودگاه بوشهر به مقصد تهران نیز با تأخیر انجام خواهد شد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group