جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: "غلامحسین کرمی" با کسب حد نصاب آرای رای دهندگان حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان به عنوان منتخب مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

به گزارش دیارجنوب عبدالله نادری روز شنبه  افزود: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۶۸ هزار ۴۵۷ رای صحیح به صندوق ها واریز شد که غلامحسین کرمی با ۲۹ هزار و ۵۷ رای از مجموع این آرا به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی افزود: میزان مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۶۷ درصد است.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان اضافه کرد: همچنین علی زینبی با ۱۹ هزارو ۹۷۲ رای ، عبدالصمد دولاح ۱۰ هزار و ۴۰ رای ، علی اکبر خورموجی ۲ هزارو ۵۶۸ رای ، محدثه دولاح با یکهزار و ۹۶۰ رای ، نورالله جمالی یکهزارو ۶۲۶ رای ، عبدالکریم سعیدی یکهزار و ۹۴ رای، حسن بارانی یکهزارو ۲۸ رای، فرامرز صیادی ۴۴۲ رای، ریحانه قاسمی ۲۹۷ رای، علیرضا قائدی حقیقی ۱۷۱ رای، سید رضا موسوی ۱۵۲ رای و عبدالحسین زارعی با ۵۰ رای به ترتیب آرا پس از منتخب مردم این حوزه قرار گرفتند.

وی یادآورشد: انتخابات در حوزه دشتی و تنگستان در ۱۳۸ شعبه ثابت و سیار از ساعت ۸ صبح روز جمعه دوم اسفند ماه آغاز شد و تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در آرامش و امنیت کامل و با شرکت پر شور مردم برگزار شد.

حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی است/ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group