شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

امام جمعه برازجان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز دوم اسفندماه، به تعطیلی بانک صادرات شعبه شبانکاره واکنش نشان داد.

به گزارش دیارجنوب، امام جمعه برازجان در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه، حلول ماه رجب، میلاد باسعادت امام محمد باقر (ع) را تبریک گفت و اشاره ای کوتاه به نقش حضرت در دوران امامتش نمود.
وی در ادامه سالروز شهادت امام علی النقی (ع) را تسلیت و اشاره ای کوتاه به برخی اقدامات آن حضرت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین مصلح با اشاره به هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، مهمترین رسالت امور پرورشی را برشمرد و عنوان کرد: انتقال ارزشهای دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی با مدارس، تربیت کردن دانش آموزان در فضای انقلابی ، حفظ و صیانت مدارس از آفات فرهنگی و سیاسی و شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان بر مبنای ارزشهای دینی و انقلابی از جمله رسالت های امور پرورشی است.

وی در خصوص دیدار رهبر معظم انقلاب با مداحان کشور بمناسبت میلاد فاطمه زهرا(س)، به دو نکته از بیانات امام اشاره کرد و گفت: معرفت و ذکر اهل بیت مهمترین مولفه تاب آوری و مقاومت ملت ایران است و ایران قوی با ترویج سبک زندگی امامان هدایت و محقق می شود .

امام جمعه برازجان درخصوص برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منتظر حضور پرشور مردم هستیم تا باری دیگر حماسه ای دیگر را خلق نمایند.
وی در خصوص روزِ بعد از انتخابات مطالبی را متذکر شد و گفت: جمعه روز انتخابات و تجلی رقابت و شنبه بعد انتخابات روز مهربانی و بردباری است.
حجت الاسلام والمسلمین مصلح در ادامه افزود:همه باید بدانند بویژه برندگان انتخابات، ملت بزرگترین برنده انتخابات است و روز انتخابات روز نمایش الگوی مردم سالاری دینی و ناامیدی دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحبرازجان گفت: تمکین در مقابل نتیجه انتخابات یک اصل بوده یعنی نتیجه انتخابات هرچه باشد معتبر است و نامزد منتخب نماینده همه مردم است، اعم از موافقان و مخالفان و رقیبان .

امام جمعه برازجان با اشاره به تعطیلی شعب بانک صادرات برخی بخشهای شهرستان در آستانه انتخابات بیان کرد: بستن شعبه ها در بخشها باید حساب شده باشد و بر فرض عدم نیاز باید وقت مناسبی برای این امر انتخاب می شد.
وی افزود: اقدام به این کار در آستانه انتخابات نهایت بی تدبیری و کج سلیقگی و نوعی نارضایتی تراشی است .
حجت الاسلام والمسلمین مصلح در پایان از مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در هشت اسفندماه خبر داد و گفت: این مراسم در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد و همه مردم وفادار را به شرکت در این برنامه دعوت می کنم .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group