چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: برای قایق‌های صیادی در ماه سهمیه 200 لیتری بنزین هزار و 500 تومانی تعیین شده است.

به گزارش دیارجنوب، منصور پاپری از تعیین سهمیه بنزین به قایق‌های صیادی خبر داد و اظهار داشت: برای قایق‌های صیادی در ماه سهمیه 200 لیتری بنزین هزار و 500 تومانی تعیین شده است.
معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه سهمیه بنزین یارانه‌ای قایق‌های صیادی این استان بر اساس فرمول جهانی فائو تأمین شده است گفت: در این فرمول مصرف بنزین بر اساس میزان دریا روی که حداکثر ۲۱ روز در ماه است و قدرت موتور قایق تعیین می‌شود.
پاپری با اشاره به نحوه دریافت این سهیمه ابراز داشت: لازمه این کار ثبت نام در سامانه تجارت آسان است و قایق های صیادی برای دریافت سهمیه خود باید به تعاونی‌های صیادی که مخازن سوخت دارند مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه بر این اساس قایق‌های صیادی برای دریافت سهمیه بنزین خود باید در سامانه تجارت آسان ثبت‌نام کرده باشند گفت: قایق‌های صیادی بنزین موردنیاز خود را از تعاونی‌های صیادی که مخازن سوخت داشته باشد تحویل می‌گیرند و یا در صورتی که تعاونی‌هایی که مخازن سوخت نداشته باشند می‌توانند از نزدیک‌ترین جایگاه‌های توزیع سوخت به اسکله‌های صیادی موجود در سطح شهر به مدت سه ماه استفاده کنند./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group