جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار بوشهر خواستار تدوین نقشه جامع گردشگری استان بوشهر توسط مراکز آموزشی عالی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست کارگروه پژوهش و فناوری استان بوشهر اظهار داشت: نقشه جامع گردشگری استان باید از سوی مراکز علمی و آموزشی استان با حضور اساتید برجسته موردبررسی قرارگرفته و تدوین شود.

وی بر لزوم تحقیقات علمی برای شناسایی راهکارهای اجرایی به منظور استفاده از ظرفیت دریا جهت توسعه گردشگری در استان تأکید و تصریح کرد: پیوند دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی یک اقدام مبارک است.

گراوند اضافه کرد: بدون شک نقش مراکز علمی و دانشگاهی استان در تدوین اسناد مربوط به توسعه و پیشرفت استان بی‌بدیل است.

وی با اشاره به طرح پژوهشی در مورد گردشگری دریایی با رویکرد فناوری و بازار که توسط مراکز علمی و دانشگاهی استان تهیه‌شده است، افزود: این اقدام مهم جای قدردانی دارد که دانشگاه خلیج‌فارس و گروه‌های تخصصی برای استفاده از ظرفیت دریا در استان آستین همت را بالا زده‌اند و اقدامات پژوهشی مثبتی در دست تهیه دارند.

گراوند اظهار داشت: نقشه جامع گردشگری استان باید از سوی مراکز علمی و آموزشی استان با حضور اساتید برجسته موردبررسی قرارگرفته و تدوین شود.

استاندار بوشهر تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های عمده دریا در زمینه‌های مختلف ازجمله گردشگری، انتظار است سایر دانشگاه‌های استان هم در حوزه مطالعات توسعه گردشگری دریایی ورود کرده و اساتید دانشگاهی در این زمینه راهکارهای خود را ارائه کنند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group