جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

ایرج مزارعی با بیان اینکه مطمعنم پیروز انتخابات مجلس در دشتستان هستم گفت: با ورودم به مجلس جزء 20نماینده برتر خواهم بود.

به گزارش دیارجنوب ایرج مزارعی کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه دشتستان در نشست با رسانه ها اظهارداشت: حدود 18 سال است که خبرنگار هستم خبرنگاری را شغلی مقدس ،حساس و خطیر میدانم.
وی در ادامه ضمن بیان خرسندی از قرار گرفتن در جمع رسانه های شهرستان گفت:در استان خوزستان 200 خبرنگار در مجموعه من کار میکنند و با وظایف و زحمات شما کاملا آشنا هستم.

mazarei nashast 1

وی با بیان اینکه خبرنگاران حلقه اتصال بین مردن و حاکمیت هستید در خصوص دلایل حضورش در عرصه انتخابات مجلس بیان داشت: قبل از اینکه برای انتخابات تصمیم بگیرم یکسال به مطالعه چالشها و مشکلات شهرستان پرداختم.
وی تصریح کرد:طرحی حدود 250 صفحه از مشکلات و چالشهای شهرستان در همه حوزه ها و مولفه ها تدوین کردم که بشکل مکتوب نگارش شد.

mazarei nashast 1


وی تصریح کرد: بعد از این موضوع تصمیم گرفتم به عرصه انتخابات شهرستان ورود کنم.
ایرج مزارعی تفاوت بین خود و دیگر کاندیداها را استفاده از ظرفیت های علمی و فرهنگی نخبگان عنوان کرد و تاکید کرد: ظرفیتها و توانمندیها و تفاوت در نگرش و برنامه هایم در حل مشکلات شهرستان تفاوت من با بقیه کاندیداها را رقم زده است.
وی با بیان اینکه رویکرد سنتی در شرایط موجود کشور جایز نیست تصریخ کرد: شرایط مملکت شرایطی نیست که اشتباه کنیم بایدیک انتخاب هوشمندانه داشته باشیم هرایرانی اگر دلش برای مملکت میسوزد بایدانتخابی درست داشته باشد.
وی در ادامه گفت: افرادی را انتخاب کنیم که در همه سطوحشان بروز باشد و بدانند در حوزه های مختلف داخلی و خارجی چگونه مشکلات را بررسی و حل نمایند.

mazarei nashast 1


کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در دشتستان راه برون رفت از وضع موجود و رسیدن به شرایط مطلوب در کشور را داشتن مجلس قوی توصیف کرد و اذعان داشت: برای داشتن مجلسی قوی باید یک انتخاب هوشمندانه ، مدبرانه و متفکرانه داشته باشیم.
وی درا دامه تاکید کرد: اکنون که در عرصه ای دیگر امتحان سرنوشت ساز مجلس قرار گرفته ایم باید با احترام به گذشته و نگاهی قوی به آینده بفکر آیندگان خود باشیم.

mazarei nashast 1


وی تاکید کرد: آینده مردم دشتستان پیشرفت ، توسعه و رشد است و این پیشرفت و توسعه بخش اصلی آن از راهروهای مجلس تحقق پیدا میکند.
وی در بحث حل مشکلات بیکرای و اشتغال جوانان بیان داشت: مهمترین برنامه من اشتغال جوانان است که با استفاده از ظرفیتهای فردی و چانه زنی با مسیولین میتوان اشتغال را در شهرستان به شکل نهادینه حل کرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارجنوب در پیشنهاد و راهکار کاندیدا در حل مشکل مسیر راه ارم ابرازداشت: این گونه مشکلات شهرستان چون هزینه بالایی دارند جزء پروژه های ملی بوده که در حد نماینده و استاندار است و ماهم معتقدیم مسیر توسعه ازراه شروع میشود.
وی در خصوص انتقادش به کاندیداهای شهرستان گفت: یکی از انتقادات اساسی من به کاندیداهای محترم در حوزه دشتستان نداشتن پلان و برنامه یا کاری فرایند محور برای توسعه شهرستان است.
وی تصریح کرد: هر وقت فضای مناظره را مطرح کردم با بی مهری منحصر به فردی از طرف اکثریت کاندیدای محترم مواجه شدم.
وی بیان داشت: این حق مردم است که نماینده خودشان را در یک فضای باز سیاسی و دریک سطحی از برنامه ببینند.

mazarei nashast 1


وی تاکید کرد: متاسفانه کاندیداهایی که با نگاه سنتی آمده بودند فرار را بر قرار ترجیح دادند.
وی گفت: افرادی که فضای مناظره در دشتستان را از مردم گرفتند هیچوقت نمیبخشم.
پیروزی عقلانیت بر منابع زر و زور
وی با اشاره به مهندسی انتخابات بیان داشت: مافیای قدرت در تهران تا کی باید بدنبال مهندس انتخابات در دشتستان باشند چرا مردن دشتستان تعیین کننده نهایی نباشند.
من از حداقل هزینه های انتخاباتی عاجز هستم
وی در خصوص اهمیت دادن به نقش بانوان در مسئولیتهای اجتماعی گفت: نصف جمعیت کشور بانوان هستند من دنبال تغییر دیدگاه مسیولین نسبت به بانوان هستم بانوان یک سرمایه برای توسعه هستند.
وی تاکید کرد: کمترین امکانات برای بانوان امکانات تفریحی و ورزشی است که باید این مهم باری بانوان تحقق یابد.
وی در خصوص حل مشکلات شهرستان در حوزه هایی که تخصص آن را ندارد گفت: مشکلاتی که در آن تخصص داریم از طرفیت خودمان استفاده میکنیم و در آن جایی که تخصص نداریم از ظرفیت نخبگان و کارشناسانی که در کمیته های دفتر مستقر خواهند شد استفاده خواهیم کرد.

mazarei nashast 1


وی در ادامه در ضمن تشریح کامل زندگینامه و اقدامات ، برنامه ها و سوابق خود گفت :من به شما خبرنگاران و مردم دشتستان قول میدهم که اگر توفیق خدمت در مجلس نصیب من شد جزء20 نماینده برتر در مجلس باشم.
وی در ادامه تاکید کرد: علت این موضوع وابستگی خود به شهرستان دشتستان و حوزه تخصصی دانشگاهیم که دکترای علوم سیاسی است بعنوان یک ظرفیت و پشتوانه برای دفاع از حوزه انتحابیه میتوانم از آن استفاده کنم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارجنوب در خصوص شفاف سازی آرا و اموال خود بعد از راهیابی به مجلس گفت: راجع به شفاف سازی آراء یکسال پیش مقاله ای نوشتم که دیدگاهم را در آن مشخص کرده ام.
وی در ادامه بیان داشت: با شفافیت مالی و آرا در صحن مجلس کاملا موافقم.
وی در ادامه بیان داشت: جهت ارتباط خوب و اطلاع رسانی بهتر از اقداماتم در مجلس هر15 روز یک نشست خبری خواهیم داشت.
وی در پایان بار دیگر خطاب به کاندیداهای جریان انقلابی گفت: کاندیدای جریان انقلابی در شعار و حرف نیست کاندیدای جریان انقلابی باید در محتوا خودشان را ثابت کند در حال حاضر بعضی کاندیداها فقط شکل گفتمانشان بهره بردرای از این نام برای سبد آراشان است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group