پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

استاندار بوشهر گفت: باتوجه به گزارش پلیس استان در مورد وضعیت تصادفات درون و برون شهری و شمار فوتی های درون شهری منجر به فوت این امر نگران کننده است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند روز سه‌شنبه در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی ، اجتماعی ، زنان و خانواده استانداری بوشهر افزود: باوجود این وضعیت ضروری است همه دستگاه‌های مرتبط اقدام‌های لازم را برای کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت انجام دهند و رسانه ملی هم ویژه برنامه هایی در این مورد تهیه و پخش کند.
وی تصریح کرد: برای رسیدگی به وضعیت تصادفات درون شهری باید نشست ویژه با حضور شهرداران 4 شهری که بیشترین تصادفات درون شهری داشتند برگزار و تمهیدات لازم برای کاهش آمار تصادفات درون شهری گرفته شود.
استاندار بوشهر با اشاره به تصویب سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان بوشهر گفت: باتوجه به نظرات و پیشنهادات اعضا کارگروه باید اصلاحات لازم در سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده انجام و همچنین برش شهرستانی سند تدوین شود تا در سیاستگذاری‌های کلان استان تصمیم گیری بهتری صورت گیرد.
گراوند در مورد طرح جمع آوری معتادان بی خانمان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز گفت: طرح جمع آوری معتادان بی خانمان در استان با همت و تلاش پلیس اجرایی و عملیاتی خواهد شد و دستگاه‌های مرتبط نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشته باشند.
وی با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی استان در کشف مواد مخدر افزود: باید به منظور شناسایی و کشف مواد مخدر استان، مراقبت های لازم در بخش های مختلف را همچنان ادامه داد.
استاندار بوشهر در مورد وضعیت کمپ های ترک اعتیاد در استان اضافه کرد: با توجه به حضور بخش خصوصی در این زمینه، تقویت کمپ های ترک اعتیاد باید در دستور کار نهادهای ذیربط باشد./ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group