پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

اطلاعيه شماره سه ستاد دکتر غلامعلي ميگلي نژاد

به گزارش دیارجنوب ،

بسم الله الرحمن الرحیم

ما زنده به آنيم كه آرام نگيريم
موجيم كه آسودگي ما عدم ماست

با عرض سلام به روان پاك بنيانگذار كبير انقلاب و ارواح طيبه ي شهدا، و درود و ادب محضر شما مردم فهيم و شريف حوزه هاي بوشهر، گناوه و ديلم.

مفتخرم كه اعلام نمايم در هر موقعيت و جايگاهي كه از ابتدا تا به امروز قرار گرفته ام، قدمي جز براي پيشرفت و آسايش هم استاني ها برنداشته و جز دغدغه ي شما فكري در خاطر نداشته ام.
در اين مقطع حساس ، بر اساس شرايط موجود و احساس تكليفي كه بر شانه هايم سنگيني مي كرد عزم آن داشتم تا براي دفاع از حقوق حقه ي شما خواهران و برادرانم قدم در اين راه بگذارم. اما بنا بر دلايلي ادامه ي راه ميسر نشد.
حال بنا بر لزوم برگزاري پرشور انتخابات و اهميت برگزاري هر چه باشكوه تر اين حماسه ي ملي بنا به فرمايشات امام خميني و رهبر معظم انقلاب بر خود واجب مي دانم حضور خود در صحنه را حفظ كرده و از شما نيز درخواست كنم در اين راه ياري گر من باشيد.

afrashte


به عرض شما ياران و همراهانم در سراسر حوزه ي انتخابيه مي رسانم كه با توجه به توان و تجربه اي كه از ايشان سراغ دارم، اعلام دارم زين پس حمايت من متوجه *دكتر علي افراشته* ، که مرد مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است، خواهد بود.
از شما دعوت مي كنم دوم اسفندماه با حضور پاي صندوق هاي راي برگ زريني ديگري از كتاب انقلاب را رقم زده و زمينه ساز حماسه اي ديگر شويد.

برادر شما غلامعلي ميگلي نژاد

استان بوشهر

Template Design:Dima Group