جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۵ بازارچه توسط شهرداری بوشهر در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود و شرایطی فراهم می‌شود تا قیمت کالاها و محصولات مورد نیاز مردم با قیمت مناسب توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین‌فر صبح امروز در افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای توزیع محصولات شیلاتی و آبزیان در بوشهر با بیان اینکه یکی از انتظارات مردم از مسؤولان تامین معیشت و مقابله با تورم و گرانی است اظهار داشت: در شرایطی که دشمن از همه راه‌ها مشکلات اقتصادی در کشور افزایش داده ولی مسؤولان راهکارهای لازم برای تامین مایحتاج مردم ارائه کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر مهار تورم و تامین کالاهای اساسی را در اولویت برنامه‌ها دانست و افزود: در این راستا تامین ارز فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در بخش‌های دولتی و خصوصی برای تامین کالاهای اساسی مورد توجه قرار دارد.

وی سهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای در برنامه ششم را ۲۰ درصد دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه سهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای از شبکه توزیع باید به ۲۰ درصد برسد که اکنون کمتر از ۱۰ درصد است.

زرین‌فر اهمیت توزیع کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای از ویژگی‌های مهمی در توزیع کالا برخوردارند چرا که سیستم یکپارچگی در آن‌ها حاکم است و کالاهایی که از واحدهای تولیدی به‌صورت عمده خریداری می‌کنند قیمت کالاها نسبت به فروشگاه‌های دیگر ارزان‌تر عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این فروشگاه زنجیره‌ای همه نوع کالا توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: حداقل ۳۰ درصد فضای این فروشگاه برای توزیع آبزیان با قیمت مناسب و بخشی دیگر از این فروشگاه برای توزیع کالاهای تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فعال بودن بازار روز بوشهر از ایجاد بازارچه در نقاط مختلف شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵ بازارچه توسط شهرداری بوشهر در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود و شرایطی فراهم می‌شود تا قیمت کالاها و محصولات مورد نیاز مردم با قیمت مناسب توزیع شود.

زرین‌فر با قدردانی از شیلات استان بوشهر در همکاری در راه‌اندازی این فروشگاه زنجیره‌ای گفت: یکی از حرکت‌های جهادی راه‌اندازی این فروشگاه توسط بخش خصوصی در مدت کمتر از ۲ ماه است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group