چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: دبیرخانه دائمی همایش ملی خرما با هدف کمک به توسعه صادرات و بررسی مشکلات این حوزه در بوشهر گشایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، سعید زرین‌فر امروز در مراسم افتتاح دبیرخانه دائمی همایش ملی خرما در بوشهر گفت: دوسال است که جشنواره ملی خرما را در بوشهر برگزار می‌کنیم و این جشنواره به یکی از جشنواره‌های خوب و مطرح در کشور تبدیل شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: هدف مهم این جشنواره توسعه صنعت خرما و حل مشکلات نخلستان‌ها و صادرات خرما بود و یکی از مواردی که در جشنواره خرما مصوب شد این بود که این جشنواره را به زمان خاصی محدود نکنیم.
وی ادامه داد: جشنواره خرما در دو دوره برگزاری خود مصوباتی داشته و جشنواره امسال هم ۱۵ مصوبه داشت، و برای این که مصوبات پیگیری شود و نتیجه آن در جشنواره بعد ارائه شود بهتر دیده شد که دبیرخانه همایش ملی خرما به صورت دائمی راه اندازی شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ابراز امیدواری کرد با توجه به این که میز ملی صادرات خرما نیز در این استان فعالیت دارد، ایجاد این دبیرخانه به بهبود شرایط تولید و صادرات خرما منجر شود./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group