جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: امکان رسیدن دما به صفر و زیر صفر در نقاط مرتفع وجود دارد که توصیه می‌شود کشاورزان و صاحبان واحد‌های تولیدی دامداری تهمیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت بیاندیشند.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش قابل توجه دما طی دو روز گذشته در استان بوشهر اظهار داشت: دمای هوا روز گذشته در جم ۱.۶ و برازجان به ۲.۲ سانتیگراد گزارش شد که کمترین دما در بین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.
کارشناس هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ادامه روند کاهش دما تا فردا در استان تاکید کرد: امکان رسیدن دما به صفر و زیر صفر در نقاط مرتفع وجود دارد که توصیه می‌شود کشاورزان و صاحبان واحد‌های تولیدی دامداری تهمیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت بیاندیشند.
وی با بیان اینکه وزش باد شمالی تا شنبه ادامه دارد گفت: خلیج فارس هم که از اوایل هفته مواج شده تا فردا همین شرایط را خواهد داشت، اما فردا سواحل شمالی و مرکزی کمی آرام می‌شوند.
مساعدی افزود: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ و دور از ساحل تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ و دور از ساحل تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group