پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

المپیاد بین المللی زبان انگلیسی هیپو ۲۰۲۰ با محوریت زبانسرای قائدی در شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این المپیاد بین المللی زبان انگلیسی هیپو از سال ۲۰۱۲ در سطح جهان شروع به فعالیت کرده است و امسال هشتمین دور از المپیاد خود را برگزار می کند.
بیش از چهل کشور و حدود ۴۰هزار شرکت کننده از سراسر دنیا در این مسابقه بین المللی شرکت می کنند.دفتر مرکزی این المپیاد در کشور ایتالیا می باشد و ایران در سال ۱۳۹۸ برای اولین‌بار شرکت خواهد کرد.
این المپیاد توسط انجمن جهانی هیپو (Global Hippo Association )برگزار می شود و دانش آموزان ۶ تا ۱۹ سال از سراسر جهان شرکت خواهند کرد.

اهداف المپیاد بین المللی زبان انگلیسی هیپو در جهت ارتقا سطح زبان انگلیسی دانش آموزان، و همچنین دانش آموزان سراسر جهان را به چالش وا می دارد تا در سطح جهانی به رقابت بپردازند.در حقیقت ، المپیاد هیپو دانش آموزان را تشویق می کند تا حس مشترک هویت و یکپارچگی را توسعه و گسترش دهد و جوانان و نوجوانان را به عنوان یک جامعه از سراسر جهان به یکدیگر نزدیک کند.

در واقع هدف اصلی و غایی این المپیاد ایجاد بستری برای روابط دوستانه میان جوانان سراسر جهان است و همچنین درک و تجربه بافت بین المللی و رقابت در چنین فضایی برای آنهایی که به زبان انگلیسی علاقمند هستند، درنظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است مرحله اول این المپیاد،در استان بوشهر،با محوریت زبانسرای قائدی،با تلاش و همت پرسنل و کارکنان این آموزشگاه در شهر برازجان و در تاریخ ۱۸ام بهمن ماه(جمعه) برگزار شد.

olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1olampiyad hippo 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group