جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پیامک‌هایی با عنوان شارژ ۲۰۰ لیتر بنزین ویژه سفر‌های نوروزی و پرداخت مبلغی به عنوان شارژ کارت سوخت کلاهبرداری است.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پیامک‌های ارسال شده با عنوان شارژ ۲۰۰ لیتر بنزین ویژه سفر‌های نوروزی کلاهبرداری است.
سرهنگ خلجی افزود: در چند روز گذشته پیامک‌هایی با عنوان شارژ ۲۰۰ لیتر بنزین ویژه سفر‌های نوروزی به شهروندان یکی از شهرستان‌های استان ارسال شده و در این پیامک‌ها از شهروندان خواسته شده که برای دریافت شارژ کارت سوخت خود، از طریق لینک یک سایت جعلی مبالغی را به حساب اعلام شده واریز کنند.
او اضافه کرد: بعد ار آن کلاهبرداران، متقاضیان را به درگاه‌های جعلی موسوم به فیشینگ هدایت و نسبت به برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: هموطنان همواره مراقب تله کلاهبرداران بوده و به پیامک‌هایی که از سوی مبادی غیررسمی به آن‌ها ارسال می‌شود آگاه باشند و اخبار حوزه موصوف را صرفاً از سوی خبرگزاری‌های رسمی و رسانه ملی دنبال کنند./رکنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group