شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مراسم چهلم قوی‌ترین فرمانده ضد تروریسم دنیا در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریست جهان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مسجد ولیعصر اراک برگزار شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مر کزی در این مراسم گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مرد آسمانی و نمونه بارز سرباز اسلام و مدافع حرم بود که تمام وجودش را وقف اسلام، مردم و نظام کرده.

سردار کریمی افزود: حاج قاسم سلیمانی آرزویش شهادت بود که این مدال افتخار نصیبش شد و، چون برای خدا و خالصانه کارکرد همیشه در یاد مردم و در دل تاریخ جاودان خواهد ماند.

او اضافه کرد: استقلال آزادی مردم سالاری دینی امنیت عدالت و پیشرفت‌های علمی و صنعتی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و امام راحل با همراهی ملت توانست ما را از ظلمت ستم شاهی راهی می‌بخشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مر کزی بیان کرد: پس از هزارو ۴۰۰ سال مردم از تبار حسین (ع) آمد و اسلام را احیا کرد و پس از آن هر جا که سه رکن رهبری مردم و اسلام بود پیروز شدیم و اکنون هم وحدت کلمه وفاق معنویت و ولایت مداری رمز پیروزی ماست.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group