جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش متوسط ۲ میلیون تومانی همراه است.

به گزارش دیارجنوب، بر اساس معاملات انجام شده امروز (۲۱ بهمن ۹۸) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش ۲ میلیون تومانی همراه است.
طبق آخرین قیمت بازار، دنا (تیپ۱) نسبت به قیمت روز خودرو در (۲۰ بهمن ۹۸) با کاهش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۴۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.
سمند ال ایکس ۹۸ میلیون تومان، رنو تندر پلاس اتوماتیک (بدون رینگ) ۲۹۹ میلیون تومان، دنا پلاس توربو ۱۹۳ میلیون تومان و رنو تندر پلاس دنده‌ای ۱۸۷ میلیون تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر کاهش ۳ میلیون تومانی در قیمت است.
رانا ال ایکس با کاهش ۲ میلیون تومانی به نرخ ۱۰۱ میلیون تومان رسید همچنین پژو ۴۰۵ جی ال ایکس به مبلغ ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد که این عدد بیانگر کاهش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در نرخ است.
پژو پارس ۱۱۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتواماتیک ۱۹۹ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار (ساده) ۱۲۲ میلیون تومان به فروش رسیدند که این اعداد بیانگر کاهش یک میلیون تومانی است همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) با کاهش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۹۸ میلیون تومان رسید.

khodro 21 bahman1
جدیدترین قیمت خودرو های وارداتی در بازار
همچنین بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، شاهد نوسانات جزئی در نرخ خودروهای وارداتی هستیم.
بر اساس آخرین نرخ ها در بازار، نیسان جوک (اسپورت) نسبت به قیمت روز خودرو در (۲۰ بهمن ۹۸) با ثبات در نرخ به مبلغ ۶۳۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.
هیوندای سانتافه . فول . ۶ رادار بدون تغییر در قیمت به مبلغ یک میلیارد تومان به فروش رسید./پارسینه

khodro 21 bahman1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group