پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در همه شهرها و روستاها برگزار می‌شود گفت: راهپیمایی در شهرها و روستاهای استان بوشهر همزمان صبح سه‌شنبه ۲۲ بهمن از مسیرهای تعیین شده برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه در دهه فجر برنامه‌های متعددی در بخش‌های مختلف در حال اجرا است اظهار داشت: در این ایام افزون بر یک‌ هزار و 500 برنامه در قالب برنامه فرهنگی، سیاسی، عمرانی، اجتماعی، ورزشی و دیگر برنامه‌ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور با شکوه مردم برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه همزمان در ساعات اولیه صبح برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: راهپیمایی چهلمین و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در همه شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر ساعت 9 صبح از بسیج مرکزی تا میدان شهید رئیسعلی دلواری و تجمع در ساحل خلیج فارس برگزار می‌شود گفت: سخنران این مراسم سردار سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

جمالی افزود: راهپیمایی 22 بهمن در برازجان از میدان 17 شهریور تا میدان شهید چمران، در خورموج از میدان امام(ره) تا میدان شهید مهدوی و در دیر از گلزار شهدای گمنام تا میدان غدیر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کنگان از میدان شهید بهشتی تا ساحل خلیج فارس، در دیلم از میدان ساعت تا مصلای نماز جمعه، در جم از پل بازار تا مصلا، در گناوه از میدان امام(ره) تا مصلا، در اهرم از مسجد قائم(عج) تا مصلا و در عسلویه از میدان لنج تا پارک ساحلی برگزار می‌شود./تسنیم

rahpeimaee masir 1rahpeimaee masir 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group