جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی همدان گفت: چهار عضو یک خانواده در منطقه جوادیه شهر همدان بر اثر گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که ۲ تن از آنها شامل مرد ۶۰ و پسر ۱۲ ساله جان باختند.

آفتاب‌‌نیوز :عباس اولیا سمیع روز یکشنبه بیان کرد: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک مورد گاز گرفتگی توسط پرسنل آتش نشانی شهر همدان به مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: سه کُدعملیاتی (آمبولانس) به محل حادثه عزیمت کرده و مشخص شد چهار عضو یک خانواده مسموم شدند که ۲ تن از آنها شامل مادر ۵۰ و پسر ۲۴ ساله با تلاش تیم پزشکی احیا و به مرکز درمانی سینا فرشچیان منتقل شدند.

قاتل خاموش جان ۲ همدانی را گرفت

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی همدان اظهار داشت: طبق بررسی های اولیه وزش شدید باد موجب افتادن دودکش و ورود جریان هوا به داخل دودکش و در نهایت ممانعت از خروج گاز مونوکسید کربن و هدایت آن به داخل منزل مسکونی شده است.

اولیا سمیع توصیه کرد: شهروندان در گام نخست نسبت به نصب دقیق و محکم دودکش دقت کرده همچنین هنگام وزش شدید باد، خروجی دودکش را چک کنند.

وی اظهار داشت: از ابتدای دی ماه تاکنون تیم های اورژانس در ۹ ماموریت مربوط به مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسیدکربن حضور یافتند که در این عملیات ها به ۲۹ تن امداد رسانی کرده که از این تعداد ۲۵ شهروند نجات یافتند و قاتل خاموش جان چهارتن را گرفت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group