جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که صلاحیت سه کاندیدا در سه حوزه انتخابیه استان بوشهر از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش دیارجنوب، شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که امروز صلاحیت سه کاندیدا به نام غلامعلی میگلی نژاد از حوزه انتخابیه بوشهر، گناه و دیلم، مرتضی نیکجو از حوزه انتخابیه دشتستان و محمد کارگر از حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته و به استان بوشهر اعلام شده است.
بر این اساس شنیده می شود؛ تا کنون صلاحیت ۱۰۰ کاندیدا در حوزه های ۴ گانه استان مورد تایید قرار گرفته و ۸۲ نفر تا کنون رد صلاحیت شده اند که ۱ نفر از آنها حوزه خود را به تبریز تغییر داده و آمار قطعی نیز تا ۲۲ بهمن ماه از سوی شورای نگهبان به استان و فرمانداری ها اعلام خواهد شد.


در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ۳۷ داوطلب تأیید و ۳۳ داوطلب رد صلاحیت، حوزه دشتستان ۲۲ داوطلب تأیید و ۲۴ نفر رد صلاحیت، حوزه دشتی و تنگستان ۲۰ داوطلب تأیید و ۱۴ نفر رد صلاحیت و در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز ۲۱ نفر تأیید و ۲۱ داوطلب نیز صلاحیت آنها مورد تأیید قرار نگرفته است./ چغادک نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group