جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

بعد از تعویض مهدی قائدی استقلال دیگر نتوانست موقعیت چندانی خلق کند و مجیدی علت تعویض قائدی خستگی او و بازی‌های آینده استقلال اعلام کرد.

به گزارش سلام نو، تعویض مهدی قائدی که ستاره استقلال مقابل پرسپولیس بود و بارها با حرکاتش خط دفاعی حریف را آزار داد از نکات عجیب دربی بود.

مهدی قائدی که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ نوزدهم بوده است در مقابل پرسپولیس هم عملکرد درخشانی داشت و یک پاس گل داد و بارها با حرکاتش خط دفاعی پرسپولیس را آزار داد. با این حال مجیدی که در مقابل پرسپولیس فقط یک تعویض انجام داد تصمیم گرفت قائدی را تعویض کند. پس از تعویض قائدی استقلال دیگر نتوانست موقعیت چندانی خلق کند و این فرصت برای شیری و دیگر مدافعان پرسپولیس ایجاد شد که آزادتر از قبل نفوذ کنند و در مجموع بسیاری این تعویض مجیدی را یکی از عوامل از دست رفتن پیروزی برای استقلال می‌دانند.

با این حال مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اعلام کرد علت تعویض قائدی خستگی او و بازی‌های آینده استقلال بوده و این‌گونه تعویض شماره ده تیمش را توجیه کرد؛ البته مجیدی پیش از بازی با آوردن مثال‌هایی از فوتبال هجومی سخن گفته بود ولی در عمل هر بار از حریف جلو افتاد تیمش را عقب کشید و از همین موضوع هم ضربه خورد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group