جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

اولین نمایشگاه نقاشی سبک کوبیسم، آثار فروغ زمانی در برازجان افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب- فروغ زمانی در گفتگو با خبرنگار دیارجنوب گفت: من زهرا زمانی هستم و فروغ نام هنری من است.
وی در ادامه اضافه کرد: من با فروغ بزرگ شده ام و علاقمند هستم مردم مرا با این نام بشناسند.

فروغ زمانی بیان کرد: سبک رئال(طراحی اشیاء و چهره) را از دوره راهنمایی آغاز کردم و بیش از دو سال است که در زمینه سبک کوبیسم کار میکنم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه اولین نمایشگاهی است که با این سبک در سطح استان برگزار شده است، افزود: در این نمایشگاه ۳۰ اثر را در معرض دید عموم گذاشته ام که ۲۶ اثر سبک کوبیسم و ۴ اثر سبک تایپوگرافی است.

فروغ زمانی در ادامه گفتگو با خبرنگار دیارجنوب گفت: آثار موجود در نمایشگاه طی ۳ ماه طراحی و آماده شده است.
وی درخصوص شروع فعالیت خود بیان کرد: طراحی را در دوره راهنمایی و زیرنظر علی بحرینی آغاز کردم و پس از آن نزدِ محمدرضا کوهکن این کار را ادامه دادم و سبک کوبیسم تنها کاری است که بدون استاد و توسط ایده های ذهنی خودم انجام دادم.

فروغ زمانی با اشاره به ایده و سبک کوبیسم گفت: سبک کوبیسم از جایی شروع شد که آنچه در ذهنم می گذشت را طراحی کردم و اطلاعی از این سبک نداشتم.
وی در ادامه افزود: در فضای مجازی با کارها و نمونه هایی شبیه به طرح های خودم آشنا و پس از آن متوجه شدم که کارهای من نوعی سبک بنام کوبیسم است.

فروغ زمانی بیان کرد: پس از آشنایی با نامِ این سبک در اینترنت به جستجو پرداختم و مطالعاتی را در این زمینه انجام دادم و توانستم کارم را گسترش و نواقصم را برطرف و اصلاح نمایم.

این هنرمند خاطرنشان کرد: همه این آثار برگرفته و زائیده ذهنِ من هستند و تنها با دیدن آثاری از اساتید مختلف کارهایشان را بعنوان الگو قرار دادم و در این زمینه هیچ استادی نبود که بتوانم مشورت داشته باشم.

فروغ زمانی در پایان بیان کرد: امیدوارم با ارائه این سبک بتوانم افرادی را که دارای قدرت ذهنی بوده و با این سبک ارتباط برقرار می کنند را آموزش بدهم.

nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1nema zamani eftetah 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group