جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس اداره منابع طبیعی دشتستان از افتتاح و بهره برداری ۶ پروژه آبخیزداری در پنجمین روز از دهه فجر در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، در پنجمین روز از ایام مبارکه دهه فجر و با حضور فتح اله نوروزی فرماندار محترم شهرستان ، مهندس کریم آزاد معاون عمرانی فرماندار، دکتر حاجب فرد بخشدار محترم بخش بوشکان، دکتر جعفری معاونت محترم آبخیزداری اداره کل و مهندس نیکنام رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان، سایر همراهان و همکاران محترم ستادی, شهرستانی و بخش و مسولین محترم کلیه دستگاهای اجرایی شهرستان دشتستان و جمعی از جوامع محلی, 4 مورد پروژه بند سنگی ملاتی در بخش بوشکان حوزه آبخیز تنگ زرد و همچنین 2 مورد دیگر در حوزه آبخیز خون افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم که با خوش آمدگویی و خیر مقدم توسط مهندس نیکنام آغاز گرید، جناب آقایان دکتر جعفری و مهندس حسینی نکاتی را درخصوص اطلاعات فنی پروژه های آبخیزداری در شهرستان و بخش طی سال جاری ارائه نمودند و در ادامه جناب آقای نوروزی در زمینه اهمیت سازه های آبخیزداری به سخنرانی پرداخت و ضمن عرض تشکر و قدردانی فراوان از مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و استان، اذعان نمودند که مسائل مربوط به آبخیزداری و آبخوانداری یکی از اولویت های مهم در دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود و ما تا انتهای دولت با تمام انرژی از این گونه پروژه ها حمایت خواهیم کرد.

قابل ذکر است حجم عملیات پروژه تنگ زرد 1930 مترمکعب به ارتفاع 3 و 5 متر با حجم استحصال سالیانه 100 هزار مترمکعب با میزان اعتبار 6366 میلیون ریال می باشد.

همچنین گفتنی است حجم پروژه حوزه خون 2691 مترمکعب و ارتفاع 6/5 و 7 متر با حجم استحصال سالیانه 240 هزار مترمکعب با میزان اعتبار 10166 میلیون ریال می باشد.

eftetah abkhizdari dashtestan 1eftetah abkhizdari dashtestan 1eftetah abkhizdari dashtestan 1eftetah abkhizdari dashtestan 1eftetah abkhizdari dashtestan 1eftetah abkhizdari dashtestan 1eftetah abkhizdari dashtestan 1

eftetah abkhizdari dashtestan 1

eftetah abkhizdari dashtestan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group